Tuesday, May 24, 2011

OREO CHEESE CAKE

Kek ini aku sediakan sewaktu menyambut birthday saya yg ke ..tuuuutttt!! Seawal pagi aku bangun dan membancuh kek ni ketika semua ahli keluarga sedang nyenyak tido. Selepas siap segalanya aku masukkan ke dalam oven dan tinggalkan untuk menghantar anak2 ke sekolah. Sebenarnya, ini adalah kali ke 2 aku menyediakan kek ini setelah agak kurang puas hati dengan hasil yang pertama.

Sempena harijadi aku ni, hanya anak2 yg bersekolah pagi aje yg ke sekolah. Suami tidak ke pejabat dan anak2 yg bersekolah petang semua tak mao ke sekolah kerana nak meraikan harijadi aku ni. Padahal tiada apa yg istimewa pun sambutan untuk hari ini kecuali hidangan Nasi Cenderawasih dan sebiji Cheese Oreo Kek ni. Lucu lar.. Anyway, thank you kepada suami dan anak2. Sebenarnya, aku masih menantikan hadiah yg dijanjikan oleh si suami. Apa2pun, layan aje lar..

No comments:

Post a Comment